Powered By Blogger

Monday 5 December 2011

takde kerja

Salam kepada semua umat islam..ye hari ni cam biasa...hari mendung cuma tunggu masa nk hujan...aku yg tengah bosan ni pegi la main PS 2...huh!bosan sumer game samer jer takde yg baru kne,hehehe kalo nk beli yg baru kne tunggu bln depan la jwap nye pasal poket udah kering ma~baki pon ade RM 20.90...tu pon simpan nk beli bende penting..

                                                            ***********************
Seperti sedia maklum aku baru lepas main game PS 2,dalam keadaan maha bosan ni aku gi jugak layan blog ni
ummm untuk cerita sakura watever tu,buat masa ni aku tangguh dulu la rase nyer pasal inspirasi takde...seperti tajuk di atas,aku memang takde keje skang...sambil minum kopi mendapatkan inspirasi...kita mulakan acara berblog pada hari ini....

                                                            ***********************
Aku takde inspirasi nk tulis blog walaupun tengah minum kopi  -_-''

No comments:

Post a Comment